Monday, January 23, 2012

First At 2012

                                                                     Assalamualaikum!


Im back...back back back. Wah,sebulan lepas aku melumut dan sawangkan blog nie. Sungguh rindu nak menulis kembali. 


Mana aku hilang selama nie?


Bagi blogger yang rapat dgn aku,dorg tahu lah mana aku pergi. aku ada je kat Facebook and Twitter. Untuk pengetahuan korang sepanjang hiatus nie aku busy dengan study. Lebih-lebih lagi semester akhir nie,aku ambil 7 subject dan 1 FYP. Bebanan yang amat berat. Final exam aku pulak berderek derek marathon 4hari berturut-turut hingga hidung berdarah.huhuhu


Habis je final, aku kene siapkan FYP aku. Dan baru lah aku dapat tarik nafas separuh lega.Fuhhh~ Sebelum result exam keluar,aku belum lagi dapat iktirafkan aku dah habis belajar or 'unofficially graduated'. Berdebar-debar jugak nak tunggu result keluar :) Dan the most important is tak sabar nak convo Hoyaaaa!


InsyaAllah,settle semua benda penting aku kembali blogging.  Tengok blog nie pun banyak lobang-lobang. Hahaha shoutbox ntah kemana,header pun tak ade.Rasa macam botak je blog aku nie.hahahaha


Nie blog baru aku,yang lama domain dah expired. So,aku just import entry2 lama ke blog baru nie. Follower dari blog lama aku penah import tapi ntah nape kejap jadi kejap tak. So, aku kekalkan dengan follower baru. 40++. Not bad gak kan? Ada jugak orang nak follower dari tak hade langsung kan?


Guys, up to here..Nati jumpa lagi :) InsyaAllah :)

" Jiwa yang terasuh dengan pengorbanan akan melahirkan seorang pejuang."

10 comments:

eRza farEeha said...

yeahh..kembali!

najihah sahami said...

finally, welcome back hot bloggeR!!!!

Puan Besar Shag Yahaya said...

Hai kak Retis~ Ingat I lagi tak ? HAHA :D

Eyeme said...

huhu..welkam back n slmt menghantar report fyp rabu ni :D

pelik x cane aimi tau..huhu

Nazifa M.Zali said...

@erza

yeah! u pn kembali la :p

Nazifa M.Zali said...

@Najihah

hot la sgt.hahaha

Nazifa M.Zali said...

@Shag

mesti la ingt.u kn die hard fan i :p

Nazifa M.Zali said...

@eyeme

thank you.hahaha mesti pakwe bdk engin kn?

2R said...

welcome back bulan =)
ceh pndai je welcome kt org tora pn da lama x ke dunia blog ni..igt tora lg x??lama sgt x dtg cni

aDfeez said...

bulan.. sy rndu kt awk :)