Tuesday, November 2, 2010

Follow me please!!!

Salam dan selamat sejahtera semua...

Baca tajuk entri kan? Bulan bukan nk marah..sape saya..nak marah marah..tak ade hak pun...lagi pun bukan jenis yang tahu marah...sekadar meluahkan..saya nie baru lagi dalam dunia blogging..saya budak mentah...bukan blogger otai or diva kat alam maya nie..tapi satu je la...sangat tak faham la ngan sesetengah blogger nie...ermmm,nak diluahkan takot ade yang terasa..cam nie la kite amik yang positive je ek...



pendek cerita mcm nie la...saya selalu je dapat text kt SB (shoutbox or shoutmix) saya.... "follow me..i will follow u back"..."singgah sini..dtg la blog saya dan follow saya"...hurmmm...terus terang la..saya bukan jenis follow org sesuke hati la...bile depa tinggal pesan camtue..ofcoz..saya akan balas jejak..tp untuk follow tue saya tgk dulu...kalo saya rase nak follow saya follow...sebab saya sendiri tak pernah suruh orang follow saya..maklum la blog saya bukan best pun..blog usang je..tunggu mase nk roboh..kihkihkih..tapi bile orang follow saya...yup! saya akan follow mereka balik.tue namenye orang berbudi kita berbahasa..kan kan kan? kadang-kadang rimas dgn text yg dihantar tak henti suh follow..so, saya follow la..bile dah follow bukan nak follow balik..berterima kasih pun tak..saya tak kisah pun..tapi di mane attitude anda?muahahaha...

moral of the story, lu pikir la sendiri(oppss copycat nabil punye lakss)..demo pikey la sdiri..cekak kawe nok oyak ugop!

agak-agak nye pas nie ramai yg banned and block saya...saya akan di cop sombong kah?eheee..tak kisah la..saya enjoy berblogging...bukan nak cari musuh...bukan mencari follower and pengomen yang banyak...sekadar berkarya..test power babe!
muihihihi...
thanks pada yang sentiasa mengomen blog ini...komen anda membuatkan blog saya sentiasa hidup...Kamsahamnida!

p/s: thanks pada yg follow saya..kalo ade yang saya tak follow balik tue gtaw k..mungkin saya terlepas pandang.tiada manusia yg sempurna pandangan nye..hihihi

22 comments:

najihah sahami said...

hoho..bulan marah??waa..boley tahan....sapa kuor abih kecek klate tu..hahaha..

bekeng2...ish..

>>tp mmg setuju pon ngn statement bulan tu. hurmm..nasib la..mcm2 ragam..kan2??

g0m0k9enDek said...

gomokpendek salu kena camtu.. pasnih x mo terkena g.. nipu ja dorg tu.. huhuh.. adess..

Nazifa said...

@ mish
xmarah la yunk..dop bekeng pom.hihihi
terkilan je ngan sikap segelintir dorg..
tp i faham..adab berblogging kan..ehee
yup!mcm2 ragam jupe..ehee

Nazifa said...

@ gomok9endek
ehee..yeke dear..cian..pasnie kalo dorg suh jgn follow unless they follow u first *evil grin* muihihihi
no no no..depends kt u k..masing2 ade pendirian masing2

Dark Half said...

aku bantai follow je mana2 blog aku terjah.tapi fav blog aku letak link kat sidebar:)

farah said...

ooo biasalah tu..mmg ramai blogger2 gitu..

btw meme tubik abih kecek kelate tuh..hehehe

krole said...

sabar wak yer besa r tu~dunia bloging ade mcm2 ragam~nasihat krole belajar dari kisah ini jadikan pengalamn yer~amik yg jernih..:p

~~su manje~~~ said...

em..su dh folow sis blum.....?

Al said...

hummm
ak pon maen polo je dorg
pstu hide blog i follow kt profile
abih cite

tp blog yg btol2 mnt tu wt link di sidebar la

Zaer!! said...

zaer polo doh..bukey follow tapi POLO! dUST aOuto.haha

Nazifa said...

@ farah
ehee..ermm bulan kene adapt ngan situation nie..ehee
hom la tubik abes kelate nie..ehee

Nazifa said...

@ Dark
ko mmg baek dark!
yeah!

Nazifa said...

@ su manje..

suda syg..kite saling memolo..ehee

Nazifa said...

@ krole..
tengss wak for da advice..
ehee..

Nazifa said...

@ali
gud2 maen follow je ek..
ehee

Nazifa said...

@ zaer..
KAMU~~~
surrender je la ngan kamu nie..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

bulan sy setuju dengan pendapat bulan.. itulah sbbnya they have to remind that its not the good principe of a blogger.. be pro laah kn... n terima seadanya.. if for me, i love to blogging because sememngnya sy suka berkarya, klu bukan di blog pun, memang berpucuk2 surat dan helaian kertas yg sy tulis d rumahh ni.. hahahah:

have fun with ur life ear.. take care.

Nazifa said...

@fifiey
agreed wif u dear..
wahhh~~
mesti byk kertas dikerjakan kt rumah ye..ehee

gnesop.com said...

setuju benar dgn pendapat bulan tuhh

CIK TOM said...

betul bulan..ciktom setuju..kalau sesiap follow cik tom mmg ciktom follow blk kecuali terlepas pandang la..tp kalo jenis yg suh kita follow dl jgn percaya sgt...ciktom buat derk je..hihi

Nazifa said...

@gnesop
thanks bro~~

Nazifa said...

@ cik tom..
same la pendapat kite..tp yg pelik nye..pas wat entri nie..makin ramai yg follow i..salah letak tajuk n3 kot..muihihi