Monday, November 29, 2010

Pertunangan Saya

Salam semua...

Entri ini amik masa cukup singkat utk di taip. Betul!
ianye tak lama.sebab bermacam-macam idea yg keluar dari otak saya
sekarang. Uikss! bagai air yang mencurah-curah.

Handphone saya menjadi begitu femes tadi.sampai ade waiting call lagi.termengah-mengah
menjawap panggilan..berduyung-duyung panggilan talipon
dari kawan-kawan yang bertanyekan sesuatu.
"ifa,ko nak bertunang ek?".."ko bertunang tak ajak aku"..."sape jejaka malang yg jd tunang ko tue"
uittsss malang ko cakap..jejaka tue cukup bertuah taw dapat aku.ahakss..*sesi mempromosikan diri*
Berpuluh-puluh message masuk.bertanyakan hal demikian.
malangnya tak dapat membalas kerna saya ketiadaan kredit.

tettt...semua itu kabar angin dari fesbuk.gara-gara saya tersilap tulis di wall sahabat kesayangan saya
ahakksss.."next week dtg la umah ifa bertunang"...sepatut nye di tulis " next week ko dtg la umah IFAH,dia bertunang".
hanya tertinggal huruf 'H' pun dah kecoh.hahahaha. dan sebenarnye,kepala hotak saya berfikir tentang tema baju utk majlis pertunangan saya yang entah bile akan tiba.entah ade atau tidak. kenapa begitu? kerana saya masih tidak mempunyai calon suami.
ahakss

sekian tuttt...berita dari seoul,korea

tersiksa ku lihat kucim tue.maap ya.ahakss
motip letak gambo nie?
XDE!


psttt~ lain kali nak menaip kt mane-mane tengok,check dan baca betol2 ye. agar tidak menjadi kecelaruan sebegini rupa.

22 comments:

suzie rahman said...

hihi tertipu..per lh buln ni

najihah sahami said...

yunk2 agak2 nk tunang tu ajak i k!konpem dtg perabih makanan. haha!

caliph shuriken said...

silap sikit tp efek giler2 ar :p

azwa amani said...

huhuhu..kalau awak bertunng sekali pun xperr...mne tahu bertemu jdoh time tu..hihihi..

dak eina said...

ingatkan ifa yg bertunang...laju je ucap tahniah nie...hahaha

Nazifa said...

@ mish
dont worry la syg.
u ngan mr.choc u i msti jemput nye..

Nazifa said...

@ amani

aah tol kn..sy kne g mjlis tue..
mne taw jupe jodoh sy ke..ahakss

Nazifa said...

@ suzie..
ehee..terkene ek suzie..
gempak x?

Nazifa said...

@ eina
xpe eina..thanks ye..
ahakss..ifa bertunang eina kne dtg taw.ehee

Nazifa said...

@ caliph
aah liph..parah gak di buatnye td..
fuhh..xlarat nk menjwab soklan depa

Zaer!! said...

kejut sayo awop nk tunang sungguh.hahaha..;p

Gayahspears said...

ampes... baru nak mkn nasik minyak.. hahah

nazirulhazwan~ said...

ai sgt berminat dgn kucing tu:P

Guntz said...

noona kalau nk kawin, kena guna tema ala2 korea. buat footage pastu letak lam youtube... x pon buat cam ala2 lagu Wedding Dress. hahaha. sedey siut.

NOOR FATIN said...

selamat bertunang, hakhak

Nazifa said...

@ zaer

kalu sunggoh gano?ahakss

Nazifa said...

@ naz
ehee..suke sgt naz..

Nazifa said...

@ gayah

aku kawen aku xlupe ko.
aku jemput ko.ahakss

Nazifa said...

@ fatin
thanks dik..ehee

Nazifa said...

@ Gunt

maaja yo dongsaeng ah..
noona wat ala korean ek..pakai hanbuk.ahakss
tapi kne kawen ngan org korea la

misSbLurRy said...

pemes seketika..eheheh

Dark Half said...

seb baik sempat reply msg kwn2 kan?kalau tak, berduyun dtg nak tengok awk bertunang XD