Friday, April 15, 2011

Hati::Rasa::Akal

Assalamualaikum...

Lama tak update. Semalam baru je habis paper exam. Alhamdulillah,tamat sudah peperangan dengan buku. Tapi perang hati dan perasaan tue sering ada kan? Tak pernah surut.

Kadang kadang,kita cuba buat yang terbaik untuk dia,mereka dan sesiapa. Tapi jarang untuk dihargai dan dipandang.

Kadang kadang,kerana terlalu menjaga hati dia,mereka dan sesiapa. Kita sering melukakan hati sendiri yang sepatutnya didahulukan.

Bak kata orang:

Ikut HATI, MATI
Ikut RASA, BINASA
Ikut AKAL......Selamat. Kalau lah akal tue waras. Fikir fikirkan lah.

14 comments:

kakchik@ella said...

kc pun slalu kena camtu. kdg2 kena jadi lilin...bakar diri utk yg lain. Hmmmmm ..

Pendekar Berkuda said...

goodluck bulan.......

zikeryhassan said...

lebih baek jaga hati diri sendiri dlu. itu lebih baek

akU GaDis said...

sabar dear =)

kuatkan semangat! chaiyokk!!

x sabar nk jmpe u esok ;)

Mera naam Joker said...

yeee... "aku hidup bukan untuk aku"

sokong kak cik tu....

cik ayin said...

betol tu

nur aisya humaira said...

waa,syok da abis exam..blh laa blogging puas2 lps ni..;)
betul daa kan, sbb nak jge ati org kte abai perasaan sendiri..sampai kadg2, kte jdi stress dlm diam..kan2??bahaya jugak macam ni..:)

najihah sahami said...

yunk...sabar eh. yg pntng skang, paper u dh habis. enjoy puas2 dulu eh..sok jumpa tau. miss u!

ejulz said...

Jangan lupa terjah n komen k.. :) "CPK blogspot.."

ejulz said...

betul tu.. kita selalu jaga hati org, tp org x penah nk jaga hati kita.. :(

MutiaraLautBiru said...

Alhamdulillah,nikmatnya selesai exam..
Sekadar perkongsian bersama:
"Mukmin yang sempurna imannya, mereka akan melaksanakan setiap apa yang mereka kerjakan dengan yang TERBAIK"

smoga Allah mbntu kt mjdi mu'min yang sentiasa bersungguh2 melakukan kebaikan..amin~

iszieylyanziy said...

kadang2 kite terlalu menjaga hati orang,,sampai hati kite,,terabai

iszieylyanziy said...

kadang2 kite terlalu menjaga hati orang,,sampai hati kite,,terabai

missh chiorika said...

sabar yea dear ==,