Sunday, October 23, 2011

Diana Amir vs Hana Tajima

Assalamualaikum

Esok isnin(tetibe). Esok korang keje(tetibe). Esok aku tak de clas (tetibe). Saja nak buat korang jeles. Hahahaha. Selamat berkerja!

Alhamdulillah,segala ketentuan dan kehendak hati berlandaskan keinginan yang teguh setiap niat yang baik dan murni akan tercapai :)

Pasal Diana Amir bertudung aku tahu dah lama. Tapi aku tak pernah tengok gambar dia bertudung. Tapi hari nie masa aku tengah blogwalking dan stalking blog orang. Aku terjumpa gambar Diana Amir nie. SubhanaAllah,sangat cantik. Siyes! Siyes aku cakap. Sangat cantik.

Meh tengok~



Alhamdulillah, terbuka pintu hati nya. Good job Diana!

Moodbidadari:gelengkepaladenganfidaibrahim

5 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

gambar nmbr 2 tu cantik la bulan..

cikgu ainura said...

wah... nuyu baru tau diana ni dah pakai tudung.. wah..mmg cantik laa...

najihah sahami said...

waa..mmg sangat lawa....ish..jeles!

iszieylyanziy said...

wah,,cantiklahhhh

eRza farEeha said...

cun ah die..siyes..heee