Friday, October 14, 2011

Tempat PekikPekik

Gian giat mahu taip entri maghrib nie...

Biar pun dia dah setahun bergelar blogger picisan :p. Di blog lama dia hasilkan 400 entri yang bermacam macam genre. Emoemo (identity dia)gambogambo,faktafakta,tipstips, dan kisahmerapunya. Dengan berbekalkan 1440 follower (elehh..Ben Ashaari dah berpuluhribukot!) dan 15+ komen setiap entri (elehh..Yuyu Zulaikha dapat 100+ komenkotsetiapentri). Ayat tergantung...Ok,malas nak sambung.

Itu cerita belog lama aku la. Meh,aku nak cerita pasal belog baru aku. Kenapa aku buat belog baru??

"Hang pi baca entri entri lama aku sat! pi pi!"  hekhekhek.

Dah dah. tak mo tulis panjangpanjang. Aku nak habaq,belog baru aku dah ada Tempat PekikPekik.
*mehla pekikpekiksini*

So,next time korang singgah tak mo drop komen. silalah pekikpekik kt situ k. Pekik dengan tangan ja. Jangan dengan mulut ok! Tak elok. Budi bahasa budaya kita 1 Malaysia.

Moodbidadari: Takmo emo dah dibelog baru. kalo aku emo jugak korang lempang aku k :p

6 comments:

faryzh said...
This comment has been removed by the author.
faryzh said...

still rememba maaa..bulan antara kawan2 lama blogger frz.

Cik Nuyu said...

wahh... nuyu org ketiga pekik kat sini... :)

eRza farEeha said...

yess..da pekik..hihi

Lydia Miza said...

sampai ke bulan akak jejaki bulan sayam..huhu.dah la tak bg tau pindah sini

ctk said...

hehe..ct org baru nk knl kamu..semoga dapat kenal2 :)