Wednesday, November 30, 2011

Wordless Wednesday PLUS Hari 03 - Gambar Kamu dan Kawan-Kawan

Assalamualaikum...











psstt~ bagi aku kawan tak semestinya selalu bersama,berhubung dan bermesra.Tapi kawan selalu letak dan tetap di hati walau beribu batu jarak nya :)

14 comments:

.: iEyLa :. said...

that's TRUE...
jauh mane pon kite...tapi dihati tetap terase dekat.. ;)

iszieylyanziy said...

wah,,,kawan sejati sukar dicari :)

apik pehe said...

hehehe..muka apik mane?

kyoshi_sousuke said...

lme xdtg sini...

Ardini Humaira said...

lamo kakmi dop jupo saem2 lamo :')

najihah sahami said...

ohh...i like....love u fren!!

YOUsoF said...

Nak kata Yuna, setiap gambar ada lagunya. Simpan elok² semua lagu tu.. ;)


Kebetulan WW harini pasal kawan jugak.. hehe

Nazifa said...

@apik pehe

ade tue tepi mish :p

laskar pelangi said...

waaaa..kawan adalah segalanya:))

budak penjara said...

lam ramai2 tu ade yg single lagi ke??haha

Nazifa said...

@budak penjara

ade..ramai.ko nk yg mne? :p hahahaha

Rashid said...

ermm .. seronok je tengok. jangan lupa dapatkan segala apa untuk dapat hubungi semula kawan-kawan ..


Saya sedih ramai kawan-kawan lama menghilang .. bawa diri ..

yanayonet said...

"bagi aku kawan tak semestinya selalu bersama,berhubung dan bermesra.Tapi kawan selalu letak dan tetap di hati walau beribu batu jarak nya :)"

suka ayat tu, nice :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hepi akak tgk gmbr2 ni bulan